Gå til innhold

Karriere

Ansvarlig arbeidsgiver med godt arbeidsmiljø

De ansatte er vår viktigste ressurs, og vi skal være kjent for en sterk kultur, veldig godt miljø og spennende oppgaver. Gjennom våre kjeder er VOICE en betydelig arbeidsgiver i mange lokalsamfunn, og vi har mange ansatte som møter arbeidslivet for første gang hos oss.

Vi har et sett grunnleggende verdier som vårt kompass:

  • Tydelig
  • Engasjert
  • Ansvarlig
  • Kommersiell

Vil du jobbe hos oss?

 

Et svært kompetent TEAM, som løfter i flokk

SAGENE: 145 ansatte
VOICE sitt servicekontor ligger på Sagene, i hjertet av Oslo. Her finner du roller innen Kjededrift, Brands, Supply Chain, Bærekraft, Økonomi, HR, IT, m.m. med ansvar for utvikling og drift av selskapet

TUEN: 25 ansatte
På Tuen finner du VOICE sitt sentrallager. Her finner du ulike type roller innen lager og logistikk. Her finner du også vår største enkeltbutikker butikker, nemlig våre nettbutikker

BUTIKK: 1350 ansatte
I våre butikker finner du de aller viktigste menneskene; nemlig butikkselgerne og –lederne, som møter våre kunder hver dag. Vi har et stort fokus på kompetanseutvikling innen salg, service og produkskunnskap.

 

Hør fra våre ansatte

 

GRÜNDER OG GURU

Dag Storhaug

Dag Storhaug var med på å skape motehistorie da han startet Voice of Europe sammen med 5 kollegaer på slutten av 80-tallet. Etter mer enn 30 år og en rekke roller senere, synes Voice-gruppens jeans-guru fortsatt jobben er like morsom.

 

 

KJEDEDIREKTØREN

Erik Langmoen

Siviløkonom Erik Langmoen har et langsiktig perspektiv på jobben som kjededirektør i Voice. – Akkurat nå tenker jeg at hvis jobben fortsetter å være like morsom og utviklende som i dag, blir jeg her til jeg får grått hår. Kombinasjonen av kreative prosesser og strukturert, målrettet arbeid tror jeg ikke en økonom finner så mange andre steder.

 

 

BRANDMANNEN

Even Bratsvedal

Hvis noen enkeltperson i Norge personifiserer merkevaren Jean Paul må det være Evan Bratsvedal, direktør for brands, i Voice Norge AS. Om det er merkevaren som har formet ham – eller han som har formet merkevaren, er derimot litt mer usikkert.

 

 

KATEGORISJEFEN

Anette Skalmerud

Litt forenklet kan man si at designerne fokuserer på det som er nytt, trendy og «in», mens en kategorisjef, i tillegg til å få med seg de nyeste trendene, skal være like opptatt av hva som har fungert før; de plaggene og produktene vi har tjent penger på. Resultatet ender ofte et sted midt imellom, etter engasjerte diskusjoner i møter som ikke sjelden varer litt lenger enn planlagt.